tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Hejsvejs! (:
Skolan idag var ju inte helt som en skoldag, utan alla gick ba och kramades.
Men det var vell helt okey det också.
Fick ett jätte gullit medelande av älsklingen i morse när jag vaknade :')
Ikväll har jag varit på ansiktsbehandling. Det var hur skönt som helst, tackar Mickan ennu en gång!
Nu just sitter jag här i soffan med lillabror och ska snart gå och läsa på prov.
Vi har religions förhör imorgon, vilket jag tror kommer gå ganska bra.
Men sen har vi ju biologi förhör på torsdag, och det har jag inte börjat läsa på ennu.
Så det är vell det resten av min kväll kommer att bestå av - Provläsning .
Som tur är får jag unna mig med lite godis, hihi!
Sov så gott alla, och hoppas ni har haft en riktigt fin vändag, Peace out :')

Inga kommentarer: