torsdag 9 februari 2012

Hellu

Hejsan! :)
Sitter i soffan nu med pappa och hans kompis, kom nyss ur duschen och ska snart läsa på prov lite.
Imorgon blir det Kimo efter skola. Mamma sa idag att hon inte kan köra mig före klockan 5, för hon skulle till stan och plocka sina ögonbryn så jag hade behövt vakta Axel dom 10 minuterna. Men han for och sova till Jeppo ikväll, så han kommer hem imorgon kväll, eller på lördag. Hade tur som slipper redan klockan 3 dit ^^
Johanna kommer runt 7 tiden, så det är ju bra. Saknar henne som fasen asså!
Men nu har jag inte alls så mycket att skriva om, det är ju bara det att jag har lagt upp ett klipp på Facebook när jag sjunger för att typ 60 stycken gillade det jag hade skrivit -Om 60 st gillar så lägger jag upp ett klipp där jag sjunger.
Men nu ska jag iaf springa upp och läsa lite på prov, och finska! Sov gott alla :) 
Kiss and Huggs!

Inga kommentarer: