torsdag 16 februari 2012

Träning

Hello (: Sitter nu just och bara lyssnar på lite musik. --> http://www.youtube.com/watch?v=iF_JBlSh_G8
Väntar på ett samtal, ska prata med en kompis. Som jag inte träffat och pratat med på as länge..
Skolan var vell helt ok idag, vi skidrade första timmen. Så jag fick ju lite motion. Och snart ska jag gå upp och träna. Mamma har inte kommit hem ennu, pappa sa att hon var i Vasa när jag kom hem från skolan. Och hon har inte kommit hem ennu, så jag har ingen aning om vad hon gör. Hon skulle egentligen bara och köra brorsan och hans flickvän till flygfältet, men kanske hon for och köpa lite kläder också på samma gång. Jag har ingen aning! (:
Skulle ha en sån stor lust att kolla film nu, men jag hittar ingen bra! :o
Biologi provet gick åt helve*et rent ut sagt! Jag gissade på allting, och tror jag kommer få en fin stol :) (4)

Kollade nyss ett test på facebook, det hette typ - Playing with your names
Så blev mitt sådär :
S => makes people laugh
A => crazy
R => funny
A => crazy
. =>
L => is a very good kisser
I => is really sweet & romantic
N => is a very good kisser too!
D => a very good girlfriend or boyfriend anyone ever had
V => not judgmental
A => crazy
L => is a very good kisser
L => is a very good kisser


Hehe (: Men hörni, ska söka film nu. Egentligen skulle jag behöva städa mitt rum..
Kram, Byebye :)

Inga kommentarer: