söndag 12 februari 2012

Hemma efter en skön helg

Hellu! (: Kom hem för ca en halv timme sen, mamma var till torget och hämtade mig från bussen.
Gud vilken underbar helg! Det hela började med att jag for till älsklingen på fredag, kom dit vi en halv 6 tiden.
Vi satt ba på datan en stund sen hämtade jag, han, Lardel och Ida Lwe Moo till bussen i Vaasa.
Vi kom typ hem vid 9 tiden, mådde inte så bra då jyst, för jag och bebish hade bråkat på torsdag så jag började tänka ba på massa skit vi sade när vi var arga. Så i bilen såg ju han att jag var ledsen, han tog ba min hand och sa att vi ska prata när vi kommer hem. Så när vi kom hem gick vi in på hans rum och pratade, jag kände ba en lätt klump hoppa från mitt hjärta ut någonstans när jag hade fått gråta ett par tårar och kramas lite :') På lördag var jag och pratade med Johanna till Kumoo's, vi hade en del att prata om. Också var jag ut och gå en bit. Senare mot kvällen kollade vi på gladiatorerna och chillade. Somnade typ i hans famn halv 12, så väckte han mig och sa -  Älskling, gå och sova i sängen nu om du vill.
Så jag gick och sova i sängen och vid 2 tiden så kom han och sova.
Nu idag då, så har vi ju varit tillsammans i ½ år! Och jag ångrar inte en enda sekund med honom.
Vi har såna sjukt roliga minnen tillsammans, men också sämbre minnen som man vill glömma - med massa bråk och sånt. Men det går ju inte. Men ändå, ½ år med den personen jag vill tillbringa hela mitt liv med, det är ju ändå inte så länge, men längsta förhållandet för mig, också för hans del. Och jag kommer alltid älska honom vad som än hender, no matter what.
När vi vaknade imorse pratade vi massa gamla minnen, typ från vår första kyss och hur blyg han var när vi träffadest första gången och sånt. Så vi fick oss en grymt rolig stund. Sen så lärde han mig en sång igår - som vi skulle sjunga idag när hans lilla syster och typ hela familjen skulle ha någon slags ''söndags skola'' vid hans kompis hem. Den låter så här :
Jö enaa lasa kri ata e,
Jö enaa lasa kri ata ee,
nö ti lö jå chå,
ta laka på å pla,
jö enaa lasa kri ata ee.
Det handlar typ om något att jag ska älska dig tills jag dör och något sånt ^^
Men nu ska jag varva ner mig med  Mean Grils 2, Sen blir det natten för min del!
Godnatt (':

Inga kommentarer: