fredag 3 februari 2012

Helg!

Hello :) Hann tyvärr inte skriva igår. Men idag har det varit en helt vanlig fredag förutom nu på kvällen. Vet inte om älsklingen kommer, så det kan hända att det blir en helg fullt med vänner nu då! Om han inte kommer runt 10 ikväll som han hade tänkt, så blir det nog säkert stan med Amanda imorgon + några andra pers.
Lagade också en video till Amanda idag på Youtube, ska lägga upp länk sen.

Sista timmen i skolan var ganska chill. Vi skulle egentligen ha matte, men vår klasslärare som vi har i matte så var bort. Så vi fick ha Camilla i stället, som är finska lärare för dom flesta i skolan. Haha, vi lärde oss typ mkt som vi inte lär oss med vår vanliga finska lärare, sen så hade vi lite matte på finska också. Vi skulle ba typ räkna a + 5 + 6 = 12. Så haha, det var inte så svårt (:

Igår på jumppan så skrinnade vi. Det var så kallt, och jag hade menat skida istället, men så hittade jag mina skridskor, så vi skrinnade i ishallen. Det va så skönt när det var typ ca -25 där uta också kom man in i en ishall där det var typ -5. Så när vi skulle gå tillbax till skolan frös man ju lite, haha ^^

Nu ikväll då så vet jag inte riktigt vad jag ska göra! Det är ju as kallt ute, så jag far inte med kompisarna på stan heller. Ida, Tanda, och typ Emmi for med buss till Oravais. Men jag fick inte fara. För jag har typ varit till Pithanus nu hur många heljar i rad som helst. Så han måste typ komma hit 2 heljar innan jag får fara dit.. Eller 1, I dunno ^^ Men tror jag ska smätta på någon film eller något snart så.
Hoppas alla får en trevlig fredag! (: Kramiz// Sarah

Bilder från igår :)

Inga kommentarer: