torsdag 23 februari 2012

HAPPY!

Hejsan! Fick nyss veta en sak. Vilket jag inte tänker berätta här, kanske ni får veta om några månader :)
Men skolan idag, hihi! Den var riktigt nice ju. Var inte med på första timmen. För det var gymnastik, och vi skulle skidra. Så det var ju ingen bra idé för mig som har varit sjuk, och fortfarande är förkyld.
Men en annan sak varför jag är så glad idag, och den saken kan jag berätta, Aaa. Det är för att det är fredag imorgon och jag får fara till Pino's efter skolan! :D HIHIHIHIHIIHIHIH!
Men hörni. Jag har inte så mkt att skriva om idag, för jag började städa ur alla klädskåp här på övranvåningen när jag kom hem från skolan så. och jag har heller inga bilder att visa, för min överförningssladd till mobilen har försvunnit.. Men jag skriver imorgon om jag hinner, Bye!


Inga kommentarer: