tisdag 7 februari 2012

Klasströjjan!

Glömde tyvärr att ta bild på baksidan, men det kommer en annan dag ^^



Hejsan! Äntligen har klass tröjjan kommit, den kom ju redan i fredagst. Men jag köpte den först idag. Hörni när jag kom hem från skolan började jag städa mitt rum, fasst jag var hur trött som helst! Så nu ligger jag här i min nybäddade säng och chillar (:
Snart blir det filmdags för min del. Var nyss ut och fotde lite, så det ska ni också få se lite bilder på. Tror jag kommer bli förkyld tills imorgon, men aja!
Skulle egentligen behöva läsa på förhör som jag har imorgon, men jag orkar inte.
Det är religion, så jag tror jag klarar det. Läser igenom ett varv innan jag somnar.
Men hörni, här kommer lite bilder då! Njut ;)
Ska ju kolla filmen The eagle med Channing tatum ;) NAMNAM! Hihi
Peace out hörni, puss!

Inga kommentarer: