måndag 20 februari 2012

Sjuk

Hejsan. Ligger i min säng nu just och äter halspastiller.
Är sjuk, gasshh! Blev ju förkyld i torsdags på kvällen när vi stod och väntade på bussen i staden, Och jag var smart och hade sommar skor på mig (Y) Underbara jag, javisst! No shit.
Men hörni, tillbaka till mig då. Eller jag menar, vi har ju alltid pratat om mig, men tillbaka till nuet. Eller kan man säga så? Äh, jag gjorde det i alla fall. That's me!
Ja, men hörni. Har varit med morsan till stan idag och shoppat : Halspastiller, vitlök, massvis med frukt, typ Ben & Jerry's, och massa annat skit.
Så jag hoppas att jag blir frisk NU! :_
Hade stegring igår kväll och bara typ hostat hela natten så jag har inte sovit så mycket heller. Också får jag kramp i magen hela tiden ;o As läskigt jao!
Men hörni. Det blir film för mig typ hela eftermiddagen nu. I och för sig skulle det vara helsosamt att vara ute i detta fina väder, men ni vet ju hur jag är - lat, unnar sig med ben & jerry's och aa..
Sån är jag, och vem fasen vill fara ut när hon är SJUK?! :O Not me.
MEN NU ÄR JAG TYP AS HAPPY! För jag kan ÄNTLIGEN kolla på The Vow. Den har kommit ut nu. Och jag var typ as glad när jag såg att man kan kolla den. Dessutom är ju hetingen själv med i den - Channing Tatum. Också ska jag klla en till film med honom sen efter det. Minns inte nu vad den heter, men den värkar vell vara helt Ok den också.
Skriver mera sen idag, Kiss n' huggs, love // Sarah







Inga kommentarer: