tisdag 21 februari 2012

Movie Time

Hallojs! Nu blir det filmdags för min del, igen (: Hihi!
Har äntligen hittat den filmen som jag har velt kolla länge, men jag har glömt bort det. Jag har också menat hyra den flera ggr men det har jag ju också glömt bort. Men, nu har jag ju då hittat den. Och den har snart laddat klart. No strings attached heter den, haha (:
Sen när jag kollat den klart ska jag börja sova. Ska upp typ kvart över 7 imorgon eftersom jag ska till skolan, det känns i och för sig ganska slött för att jag har sovit till klockan 11-12 sen i lördags. Men är väl tillräckligt utvilad nu då. Är ju inte frisk ennu, men jag kan inte börja sitta hemma här alla dagar och bara mögla framför datan, jag missar ju så sjukt många timmar i skolan. Och jag har redan missat en del andra perioden, så jag tror inte jag kommer få så bra betyg. Men tredje perioden ska jag värkligen plugga!
Och mitt nyårslöfte, det där med att jag skulle ha över 8 i alla prov. Haha! aha ja, tror jag har brutit det löftet i 4 prov nu. Men aja, ska försöka tredje perioden så gått jag kan!
Nu blir det i alla fall movie time, sov gott alla! :')






Inga kommentarer: