torsdag 16 februari 2012

:'(

Allt är helt åt helvetet nu! :'(
Vet inte vad jag ska ta mig till. Min häst skulle ha suttit perfekt nu just..
Men hon är ju fa* död :(
Allt bara går skit nu just. En riktigt depp period.
Bråk med killen, - Det är komplicerat
Sen massa annat skit. FUCK!
Jag orkar inte med sånt där nu, som tur är så är det ju sportlov snart och jag får reda ut mina tankar.
Vet inte vad jag vill här i livet mera heller.
Inget känns bra nu just, som tur har jag mina underbara vänner - ni vet vem ni är!
Också har jag min underbara syster att prata med och mamma och pappa <3
Skolan går ju inte heller som jag vill. Allt är bara skit. Jag försöker se det positiva i det negativa.
Men det går bara inte nu just. Jag tänker bara på allt som hänt. Också ringde Amanda ikväll och sa att hon inte kan komma på fredag för hennes syster fyller på lördag. Så om hon ska komma hit i helgen så kommer hon från lördag - söndag. Om inte Pithanu kommer hit, men det är jag 99% säker på att han inte gör :'(
Fasen.. Nu tänker jag kolla film och sen sova.. Godnatt alla, ha det bra!
http://www.youtube.com/watch?v=xBtPeC_EQcw&feature=related

2 kommentarer:

Anonym sa...

Due å underbar syster-yster :) <3

Sara sa...

Du å! <3