tisdag 7 februari 2012

Tråkigt från morgonen

för varje som gillar svarar jag på en fråga! 1. Är du singel? - Nej :)
 2. Bästa killkompis - Kim, Pino :)
 3. Bästa tjejkompis - Amanda <3
 4. Röker du? nej!
 5. Fullständigt namn - Sara Svea Viola Lindvall
 6. Födelsedag - 20.4-1998
7. Är du helsvensk? Näe, inte vad jag vet :D
 8. Om inte - vad är du? - Finsk?;o
 9. Vem ringde dig senast? - Pithanu :)
 10. Vem smsade dig senast? - Amanda
 11. Vem kramade du senast? - Eme
 12. Vem pussade du senast? - Pithanu
 13. Roligaste personen du vet? - Haha, Amanda :D
 14. En snygg kille - Pithanu ;)
 15. En snygg tjej - Ida <3
 16. Vem träffade du senast & vart någonstans? - Öh, Pappa? :D Brevid mig
 17. Ögonfärg - brun, blå.
 18. Vem såg du senast? - pappa
 19. Har du någonsin förlorat en vän? - Joo..
 20. Vad åt du senast? - Bröd
 21. Vad drack du senast? - Mjölk
 22. En vacker person - Tanda
 23. En snäll person - Eme
 24. En gullig person - Manttu
 25. En jobbig person - .
 26. En konstig person - Den du! :D
 27. En med magrutor - Pithanu ;;
 28. När skrattade du senast och varför? - Jyst, tror jag :D
 29. När grät du senast och varför? - Förra veckan, pg.a bråk :)
 30. Vill du ha ditt ex tillbaka? - Nej.
 31. En du saknar? - Ah, Min bebish <3
 32. Ditt humör just nu`? - Glad, tror jag? :D
 33. Hur många vänner har du på facebook? 563
 34. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? - Hu sku ja veta he? :o
 35. Har du skilda föräldrar? - Nope
 36. Hur många syskon har du? - 4 i liv, och en i himlen..
 37. Din favoritfärg - ROSA <3
 38. Nån du vill träffa - Shee Shee, Ehde, Sugar Moon.. Och många till :)
 39. Äckligaste du vet - ormar, och möss
 40. Godaste godiset - Ässä Mix <3
 41. Godaste läsken - Julmust ;) Mjölk <3
 42. Har du någonsin brutit mot lagen? - Sääkert, jo :) 43. Är du kär just nu? - Haha, va tror du? :)

Inga kommentarer: