tisdag 21 februari 2012

Hope it will be good soon

Hejsan! Vaknade  för en stund sen. Var nyss ner och åt lite morgonmål och nu ligger jag bara här och söker någon bra film att kolla. Vet ju inte riktigt vad jag ska hitta på idag, eftersom det är min andra dag hem från skolan. Och jag måste verkligen fara imorgon fast jag har huvudvärk eller något sådant. För jag missar så sjukt många timmar annars. Hittade nyss det här på någon sida på Facebook :
Tjejen - Dra åt helvetet!
Killen - Jag lever redan i ett helvete utan dig..
Naaw! Tyckte det där va så gulligt.
Men hör ni, igår kollade ju jag The vow. Vet inte riktigt om det var den bästa filmen jag har kollat, men jo. Den har nog helt okej. Men tycker nästan att Dear John är bättre ^^
Meen, det som är lite jobbigt nu då med att vara sjuk, är ju att min telefon ringer 24/7. Men aja, kanske därför jag vill fara till skolan också. Också vill jag fasen bli frisk asså! Annars slipper jag inte till Kimo i helgen. Vilket jag måste göra, annars blir jag nog ledsen.. Saknar den där älsklingen min så sjukt mkt!

Läste i en FRIDA tidning igår kväll om bloggandet. Att man ska typ uppdatera 5 ggr om dagen om man ska ha många läsare och länka ut bloggen på typ alla sidor man är medlem på. Men aja, 5 ggr om dagen?
Vem hinner med sådant. Man har ju ett liv också. I och för sig skulle jag ju hinna nu när jag bara ligger i min säng hela dagarna, men vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Och ja, min träningsvecka som jag har planerat har ju inte riktigt blivit som den skulle. Jag hade ju menat börja träna från och med i måndags som jag hade hoppast på skulle funka nu då för en gångs skull. Men jag blev ju förkyld på fredags kvällen och då visste jag ju att det inte skulle bli till någonting. Så jag tror jag börjar från och med nästa måndag då. Måste ju börja ganska lugnt eftersom jag inte har tränat nu på ganska länge. Så tror jag bara ska fara ut på en länk efter skolan varje dag hela veckan. Ca 6 km, tror jag det kommer att bli. Sen ökar jag vell bara och far längre (: Ska försöka få den där efterlängtade magen till sommaren, som jag skulle haft velat ha till förra sommaren också, men jag var för lat. Men det blir nog inte bara springandet för min del, ska också träna magen, som till exempel situps & armhävningar ska jag också hålla på med. Finns ganska mycket.
Men hör ni, nu ska jag söka film. Ska ju försöka skriva mera nu då (:
Kiss n' huggs. Ha en bra dag!

                                                   Bjuder på en bild av mig själv till sist


Inga kommentarer: