söndag 19 februari 2012

Halloj!

Nämen Hej! (:
Har haft en riktigt bra helg. I fredags efter skolan så for jag och hämtade min byxor som hade kommit med posten från Gina Tricot, tror jag ska köpa ett par svarta också.
Senare for jag till Idas, också hade Staffan (Idas plastpappa), menat köra oss (Jag, Ida, Eme & Emmi)
till Kimo. Men det blev inte av så vi for med bussen i stället. När vi äntligen kom fram till kimo fick jag vänta en stund på att Pino skulle komma hem. Så när han kom pratade vi ut, och redde ut ganska mycket bråk som vi hade haft. Sen senare på kvällen fick jag en ros :') Aww!
Och igår kväll var jag med Amanda och Pino och äta pizza (:

Men fy vilken förkylning jag har asså! Ska bara ligga här i min säng och typ sova hela dagen/kvällen.
Också hann jag inte kolla filmen Charlie st Could på trosdag, så jag ska kolla den nu istället.
Sen har jag ju inga läxor tills imorgon (om jag far till skolan), hade stegring idag så jag vet inte om jag far heller.
Kanske det blir bättre tills imorgon, I need to see (:
Men nu ska jag iaf kolla film. Kiss n' Huggs! (:

Inga kommentarer: