onsdag 8 februari 2012

Hellu! Min denhär saken där man skriver så har blivit jätte konstig ;o
Men aja, nu ligger jag här i min säng och chillar med brorsan, vi ska snart kolla film. Thaha :)
No idea vad vi ska kolla, men blir säkert någon bra. Fick annars ut mitt Husa förhör idag, vilket skulle ha kunnat gå bättre. Men kan ju inte göra så mycket åt det! Sen fick vi ju ut Hissa provet igår också, och där gick det skit, seriöst. Men hörni, här kommer lite bilder på mig och min kära bror.
Undrar om jag ska fara och dansa ikväll, jag skulle behöva.. Men det är ju en annan sak om jag orkar ^^
Hihi, Men ha en bra kväll alla! peace out <3
                                                           
                                                                   Syskon kärlek!








Inga kommentarer: