söndag 5 februari 2012

Halloj!

Nämen hejsan! (: Ska berätta lite om min helg nu då.
På fredag så var jag bara hemma. Brorsan och jag hämtade Pithanu från bussen till torget vid halv 11 tiden. Sen for vi hem.
När vi kom hem låg vi i soffan och kollade film med pappa en stund, sen for vi upp och sova. Han var helt slut efter att han gått 9 km i -27 grader, haha! Om det inte är 10 km tror jag?
Men sen på lördag då, så sovde vi ganska länge, och sen for vi med pappa och köpte nya skor till mig. Thihi! köpte vita ''So what'' uggs (:
Sen for vi typ och handla lite. När vi kom hem så började jag och Pithanu laga rungebergs tårtor ^^ Mamma tyckte dom var jätte goda, haha!
På kvällen blev det film och mys med massa godis. Sen kollade vi gladiatorerna.
Somnade typ i soffan brevid honom, så han veckte mig halv 12 och sa att vi går upp och sova. Så vi gick upp och vaknade vid halv 12 - 12 tiden idag.
Vi började ställa oss och sen for vi ner en stund (:
Efter det for vi upp igen, när vi ätit klart morgon mål. Och sen förde vi honom till bussen, tror klockan var närmare 3 då.
Så nu har jag dammsugat och skurat golvet, så mamma blev nöjd.
Ligger i min säng nu jyst och hör på Without you - Aj Rafael . ÄLSKAR DEN LÅTEN ♥ Haha (:
Nu ska jag lägga upp ett par bilder och sen blir det film, sen tror jag att jag ska läsa på lite läxor, sen blir det sovdags för min del! Är as trött..
Peace Out!



Inga kommentarer: