söndag 19 februari 2012

sanningar om min själv


SENASTE:
Dryck: Saft
Telefonsamtalet: Pino
SMS: Johanna
Sång du lyssnade på: Chis Mhina - Taking Pictures
Gången du grät: I torsdags
HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: Ne, inte vad jag vet..
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Rosa
färg 2: Vit
färg 3: Svart
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Aadå! 
Fått ditt hjärta krossat: Nej, eller ja. Men det blev bra igen :)
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja, haha!
Träffat någon som förändrat ditt liv:  Inte i år, men förra året.
Insett vilka som är dina äkta vänner: aaa
Fått reda på att någon har pratat om dig:  Asså beror på hur man ser på saken, men ja!
Kysst en kompis: Hell Yeah!
BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Nästan alla
Hur många barn vill du ha: 2
Har du några husdjur: 2 kattor
Vill du ändra ditt namn: Nee :)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Minns inte.
Vilken tid vaknade du idag: Halv 9 -.-
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov
Någonting som du längtar till: Nästa fredag
Senaste gången du träffade din pappa: Idag
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: ehh.. Vet inte nu, kanske flytta?
Vad lyssnar du på just nu: Chris Mhina - Last Dance
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jo
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag måste och kissa ;o Och min förkylning -.-
Vad är ditt namn: Sara Svea Viola Lindvall
Singel/upptagen: Haha.. Upptagen :)
Stjärntecken: Väduren
Kille eller tjej: Tjej
Lågstadium: Ytterjeppo skola
Högstadium: CBS
Gymnasium: Ingen aning..
Hårfärg: Brun, Snart lite röd aktigt.
Långt eller kort: Håret? isf - Lagom, vill ha långt..
Längd: 160 cm
Vad gillar du gällande dig själv: Ögonen ^^
Piercings: Har haft, men tog bort. Tror nog hålet är kvar, så på sätt och vis ja - Men har inte i den.
Tatueringar: Nope, men vill ha
Höger eller vänster: höger
DIN FÖRSTA:
Operation: När jag var några veckor
Piercing: Öra
Tatuering: -
Bästa vän: Amanda
Sport: Fotboll
Husdjur: katt
Vaccination du minns: Don't remember
Konsert: 2010 :)
Förälskelse: I augusti förra året <3
Alkohol du drack: Har aldrig druckit.
JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Saft
Är du på väg att: Kolla film
Lyssnar du på: Chally - Maybe (karen song)
Väntar du på: Att det här ska bli klart
DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: Om jag hittar den rätta ^^
Karriär i åtanke: Masör/psykolog/egenföretagare/läkare? 
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Båda, men ögonen kollar jag först.
Kramar eller pussar: Pussar
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Både och 
Snygg mage eller snygga armar: Helst både och 
Tatueringar eller piercingar: tatueringar, piercing - Isf i ögonbrynet :)
Känslig eller inte: Inte för känslig
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: bråkstake 
HAR DU NÅGONSIN:
Tappat glasögon eller linser: 
Krossat någons hjärta: Jo
Har du blivit arresterad: Haha, Nej?
Dissat någon: aa
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja
TROR DU PÅ:
Dig själv: Jo, eller försöker ju i alla fall ^^
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Ja, har hänt redan en gång, Så kan ju inte tro något annat då
Himlen: Asså tror nog på Gud, men man vet ju aldrig om himlen finns eller inte. Men asså, på sätt och vis ja. Tror ju nog att det finns en himmel och ett helvete.
Tomten: Nä :D

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut:  Jo
Vad kan du verkligen inte leva utan: Killen, vänner, familjen, telefon, datorn..
Vad vet inte så många om dig?:  - Att jag har klumpfot, vilket betyder att jag blev född med min fot snett så jag fick gips efter några veckor och blev opererad. Så mitt högra smalben hann inte växa ikapp det andra, så det är smalare. Eftersom jag hade gips 6 månader. Men tror inte att det är något som man lägger märke till :)
- Att jag har en lillasyster som är död.
- Att jag har obehag för möss :o

Inga kommentarer: