onsdag 15 februari 2012

I miss ya

Saknar min älskling Pino så otroligt mkt.. :(
Om han inte kommer hit i helgen så vet jag inte hur jag ska klara mig :o
Amanda och jag har ju redan planerat ut vad som händer i helg om han inte kommer,
tror det ser ut lite sådär:

Fredag: Pizza med Amanda, sen kommer hon hit och sova, mys & film ^^
Lördag: Chill, hitta på något roligt osv (:
Söndag: Plugging..

Om Pino kommer tror jag att det ser ut lite sådär:

Fredag: Film, mys, stan en stund på kvällen kanske, beror på om dom där andra kompisarna hans kommer från kimo någo.
Lördag: Säkert ut och gå om det är fint väder, typ film, chill osv..
Söndag: Han ska vell typ hem då isf, så det blir vell ba chill tills eftermiddagen. (:


Men iaf, imorgon åker min bror och hans flickvän till södern. Och kommer hem om en vecka. Så mamma och jag ska till stan och ge deras kattor mat typ på fredag, lördag, söndag och måndag om jag minns rätt (:
Ikv har jag mått lite dåligt, men nu just är det lite bättre. Hoppas min ''lilla'' söta häst har det bra där hon är nu.
Imorgon har vi typ modersmål, så jag har en uppsats jag ska läsa upp, om Thailand..
Och jag har inte övat någo, men jag hoppas att det går bra.
Beställde ju mina rosa byxor från gina tricot i lördags, och jag hoppas dom kommer snart.
Men hörni, imorgon har vi också biologi prov, och jag kan inte ett piss. Jag har läst ett varv igenom.
Men jag kan ändå inget, jag orkar inte bry mig så mycket just nu..
Men hörni, nu ska jag gå upp på mitt rum, och typ chilla (Y)
Imorgon blir det en tung dag, och jag är döds trött nu. Så jag tror jag kommer somna snart :'o
Peace out
                                                 
                                                     I Miss My Honey So Much! <3

Inga kommentarer: