söndag 1 juli 2012

Fotboll

Hejsan. Sitter i soffan nu och kollar fotboll Spanien - Italien. Hoppas ju på att Spanien vinner såklart ;)
Tror inte att jag orkar kolla hela matchen, är grymt trött redan så. I och för sig är klockan bara 10, men ändå. Kusin Ida skickade till mig ikväll om vi skulle fara på en simtur, men jag skulle bort imorgon på morronen trodde jag, men mamma hade tydligen ändrat sina planer. Så vi far först på eftermiddagen. Men är så trött nu ändå, så skulle inte orka fara och simma, dessutom är jag lite förkyld så det är ju inte så kul att flyga om jag blir mera förkyld. SPANIEN 1-0!! David Silva <3   Haha, ja-a.
Nu ska jag prata med älsklingen på oovoo en stund, och sen kolla lite fotboll. Ha en fin kväll alla!
Kram/ S


                                          Vad skulle jag göra utan er, va? <3

Inga kommentarer: