fredag 13 juli 2012

Hope, Love, Trust

Yah! Sorry att jag inte har skrivit ännu idag, ahaha! Tycker jag är så aktiv här med bloggandet fasst jag steg upp klockan 9 i morse. Eller, jag ville inte stiga upp.. Men en apa till pojkvän väckte mig -.-' Haha, tönt <3 Har hunnit vara och handla redan idag, och snart kommer syster Anna hem med sin sambo. Imorgon blir det släktträff vid andrasjön. Har ingen aning vad jag ska göra senare idag, mamma funderade om vi alla skulle fara och äta pizza, men jag föreslog att det är bättre om vi hämtar och tar hem. Så  vi ska väll göra det då :) Mormor och moster kommer snart hit också.
Har väll så där btw inte berättat att jag ska bli faster till en liten söt kille i september?
Har bakat kladd kaka med Axel också, blev ganska gott (a) Lade i jordgubbar, haha :D
Men hörni, här bjuder jag på en webcam bild av världens sötaste och mig då! Byebye/S




                                           Haha, tönt! <3 Love buuu ;)

Inga kommentarer: