söndag 8 juli 2012

Helsingfors

Hejsan! Nu är jag tillbaka från London, kom till hotellet här i Helsingfors runt halv 3 tiden inatt. Och snart åker vi hemåt. Så jag har sovit där runt 6 timmar. Så himla pigg, javisst! I London fanns det ganska mycket att se. Ganska stort, och mycket folk för mig som kommer från en liten stad. Blev sjukt mycket shoppande. Så nu får det vara klart shoppat för i år ;) Säger jag nu iaf.
Ska bli otroligt skönt att få fara hem idag, sova i egen säng, duscha i hemma vattnet och sånt (a) Imorgon bär det av till Kimo. Runt kvart före 3 tiden, så jag hinner dit innan älsklingen kommer hem. Ska bli riktigt kul att träffa honom. Saknar han såhär mycket. Tror jag skriver mera sen när jag kommer hem ikv, om jag inte somnar. Kommer mellan 7-9 någon gång. Min dator tar ju inte emot bilder, men ska se om jag kan ändra några instellningar. Annars måste Pino fixa det. Också ska jag berätta om olyckshändelsen om kameran sen.. Och dag till dag vad vi har gjort, cya! :)

Inga kommentarer: