torsdag 12 juli 2012

Bilder från resan

Asså jag blir riktigt arg jag nu! Pinos dator svänger inga bilder :o Så ni kommer få några bilder som är osvängda här på bloggen, men aja, sväng på huvudet ;) Idag bär det av hemåt, för Pino tog ledigt från jobbet imorgon. Dessutom kommer han hem snart, hihi! Idag är det vår 11 månaders idag. Grattis Älskling! <3 Och vi tänkte inte alls göra något speciellt. Vi har börjat planera lite inför 1 års dagen. Endera blir det hotell en natt, eller så far vi till vår villa och sover över helgen :) Syrran kommer hem i helgen också, med sin kille. Ska blir riktigt roligt tror jag, saknad <3 Nu ska jag bara vänta tills gulle kommer hem sen ska jag hoppa i duschen så vi får fara hemåt. Han och hans bror ska ju packa också tills vi ska till Sweden på söndag. I och för sig är det killar, så dom lägger ju bara med 2 boxers, en tröja, och ett par extra jeans och 2 par strumpor om man har tur... Det vill säga - tar ungerfär 4 minuter.
Här kommer lite bilder från juppin nu då :) Byebye/ S































Inga kommentarer: