fredag 20 juli 2012

Guld Pokal

Tjenare, sitter här i Luleå upp i en legenhet där vi sover. Alla andra är vid kyrkan, och jag lämnade hemma.
Pino's fotbolls lag var i final idag och kom från planen med guld. Tycker han var så duktig fasst han hade sträckt låret <3 Som belöning släppte jag ut honom med kompisarna, eller dom umgås där vid kyrkan.
Åker hem imorgon, ska bli skööööööönt! Har snart varit borta en vecka ;o

Har ju lixom ingen aning vad jag ska hitta på ikväll nu då, vad brukar man göra ensam i en legenhet i Luleå?! Så där for ever alone.. Asså jag har ingen aning. Antagligen blir det film, och chill för fullt, sen kanske en stor saknade och orolighet över killen ;o Haha. Men vet ni va? Jag har fa* bränt mig i solen, är röd vid hela bröstkorgen och över armarna och axlarna, svider som vet inte vad! Jamen hörni, jag skriver mera när jag kommer hem, ska söka någon film nu :) Ha det gött!


                                              Smile på rödingen..

Inga kommentarer: