måndag 2 juli 2012

Packdag

Hej, sorry att jag inte har uppdaterat idag. Men jag har inte hunnit, har haft fullt upp hela dagen.
När jag vaknade vid 12 tiden for pappa och jag till Jeppis och kom hem vid halv 4 tiden. Pino slutade jobbet då, så han kom till mig en stund. Typ 2 timmar, så vi fick ta ett sista farväl. Fick med mig hem ett par gråa Puma mjukis byxor, ett par skor, ny brun kräm + mascara, en rosa resväska & ett par vit/bege virkade shorts från Code. Så det blir mer shopping i London. Tyvärr får ni inga ordentliga bilder på det jag köpte idag, för den här datorn vägrar att ta emot bilder -.- Argh!!
Men ni får webcam bilder istället. Här nedan ser ni. Hoppas alla får en fin fortsättning på kvällen, för min del blir det att packa klart nu och kolla så att jag har med allt som jag skrivit på listan, och sen en film så jag får slappna av. Ska se om jag hinner blogga ennu imorgon innan vi far, annars kanske jag får tag på en dator i London så kan jag skriva mera :) Kram/ S




                                         Puma Byxorna 49,90€ @Citymarket

Resväskan 49,95€ @Citymarket

Virkade shorts 39,90€ @Code


Skorna 49,90 -40% @Citymarket 

                                                    Och till sist en egopic :')

Inga kommentarer: