måndag 16 juli 2012

Love

Hejsan! Sitter  i Kemi ännu och ska dra iväg mot sweden imorgon. Hoppas på en lyckad resa ;)
Igår, spenderade jag min kväll med killarna. Dom började dricka vid en 12 tiden, och jag försökte sova. Hur bra tror ni det gick med 10 killar i ett rum? Och jag skulle sova i samma rum. Nej, det gick inte bra. Runt två for vi ut till någon lekpark, för dom skulle spela basket. Men jag hade skit sjuk mage, så jag och Pino gick hem igen. Sen började vi sova. Runt 3, så vaknas vi av 3 fulla pojkar.. Haha, kan inte göra annat än skratta. Men roligt hade vi! Idag lovade jag Pino att han vi ha en ''kill dag'' och bara vara med pojkarna. Han tyckte ju att jag var så snäll så han ringer en gång i halv timmen och säger att han älskar mig, haha! Tönt <3 Han kom hem för 2 timmar sen kanske, och for igen för en stund sen. Alla är borta här i legenheten, så jag sitter helt 4-ever alone. Gick ner ett varv till stranden idag också, och jäklar vad varmt det är säger jag bara! Hade med mig bikini och allt, för jag menade sola. Men när jag väl kommer fram inser jag att jag har glömt det näst viktigaste - handduken. Så jag gick hem igen och lade mig på en bänk, sen började jag sola där. Nedanför höghuset (Y) Mitt i allt kommer någon och pussar mig på munnen, och jag blir riktigt rädd, när jag öppnar ögonen och stänger musiken står en skrattande Pithanu där.. Nåja :D Ikväll blir det bara chill för mig själv. Killen for vell och spela vollyboll med killarna på stranden, sen skulle dom och träna lite fotboll till matchen imorgon, och efter det kommer han hem och sova med mig <3 Sa att han får sova med killarna om han vill, men han ba ''nää! Sara, to e jo no.. Mh, ja vill sova me te ja. Va seedan!'' Haha! Ha en bra kväll alla! /S
 


                                                      <3 Till min underbara pojkvän <3

Vet inte riktigt var jag ska börja. När vi träffade kände jag att det klickade direkt. Det kändes så bra, så himla bra. Kändes som att det kommer vara du och jag föralltid. Men det har inte alltid varit så, åtminstone inte för mig. Inte för dig heller tror jag. En period bråkade vi sjukt mycket, riktigt bedrövligt. Jag hade inte någon lust att prata med någon, och verkligen inte med dig, jag var sjukt irriterad. Men du tog första steget och redde ut allt, fasst du visste att vi kanske skulle lämna varandra. Men det gjorde vi inte. För du var så himla bra, och gjorde allting perfekt! Du är min första riktigt seriösa pojkvän. Och jag har aldrig varit lyckligare. Du är den som alltid finns där för mig, torkar mina tårar, värmer mig när jag fryser, håller om mig så att jag ska känna mig trygg, du är den - den kille som jag älskar. Och vill dela resten av mitt liv med. Nu kanske dom som läser detta, inte tror på mig. Eftersom jag bara är 14 år. Ni kanske tänker att det bara är ''tonårskärlek''. Men ni, som sitter där ute nu och kanske tänker så. Jag känner dom som blev ihop när dom var 13 år, och är ihop ennu. Min bror och hans flickvän blev också ihop vid 14 års åldern. Och nu är dom 20, otroligt! Bara man älskar varandra, och verkligen vill. Så tror jag att man klarar det. Men dom som är svaga, och gör slut vid 3 bråket, dom. Ja, nej. Det fungerar inte alls. Men tillbaka till Pino nu då.
Igår kväll hade vi det hur mysigt som helst i din kompis legenhet så länge dom var och handlade. Du såg att jag var ledsen. Och det ser du på en gång! Du satte där och förklarade till mig hur mycket jag betyder och allt det där, du vet själv vad du sa. Det gick rakt in i mitt hjärta, och tårarna började rinna ner för mina kinder, inte för att jag var ledsen. Utan för att dig kan jag lita på, och veta att du aldrig skulle ljuga till mig mera. Vilket du gjorde ofta förut. Där för har vi haft svårt att lita på varandra, jag har aldirg dragit en lögn för dig, för du har sett när jag har försökt ljuga. Och jag har börjat gråta eller skratta. Då insåg jag att sanningen kommer fram förr eller senare, så det är lika bra att säga som det är på en gång. Sen om det skiter sig och går åt skogen, så är det så då. Men man får vara glad över att man berättade som det var. På dom här senaste månaderna har du och jag varit sjukt lyckliga med varandra. Och när vi grät tillsammans en kväll så glömmer jag aldrig dom orden du viskade i mina öron '' sara, vi är lyckliga tillsammans, vi e lyckligast! Bara vi skämppar så kommer vi igenom det här skiten, sen är allting ljust igen. Och vi kommer vara lyckligare än vi nånsin har varit!''
Du hade rätt älskling, det är vi nu. Lyckligare än vi någonsin har vairt. jag älskar dig, vilket jag kommer göra hela livet! <3 <3

Inga kommentarer: