tisdag 10 juli 2012

Onsdag - söndag

Nåja, hejsan. Hann inte skriva igår kväll tyvärr. För jag for till Kimo med samma jag kom hem på kvällen. Älsklingen låg i min säng när jag kom in på mitt rum, hihi! Love u <3 Så jag for med han då på samma gång. Annars skulle mamma ha behövt köra mig idag :) Ska iaf berätta om dagarna i London nu då.

Onsdag - Vi kom dit med flyget mot kvälls sidan. Och det tog oss en stund att söka tåg, buss och allting. Men när vi väl hade kommit oss fram till hotellet så tror jag att vi gick ut och äta. Det fanns en restaurang nära hotellet, så dit gick vi. Ganska god mat, men dom var jäkligt slöa där. Nåja, vi hann inte så mycket mer den dagen.
Torsdag - Vi gick ganska mycket, och åkte med buss. Shoppade gjorde vi också, och åt oss feta på hamburgare. Den dagen gick vi mest :)
Fredag - Det kryllade av folk och vi åt jätte god mat! Köpte ganska mycket kläder då också. Också var vi till Harrods och kollade. Jätte stort. Så då gick vi också jätte mycket. Men jag fick så himla sjuk fot, så jag satt nästa bara ;)
Lördag - Dom andra for med bussen och kolla runt i London, medans jag var hur trött som helst, hade jätte sjuk fot och ville lämna hem och sova. På kvällen for vi och äta Mexico mat, var riktigt gott! Bästa maten jag åt på hela resan :)
Söndag - Vaknade upp vid nio tiden, och klockan tio skulle allt vara klart packat. Sen for vi på vaktparad. Var inte alls något att se tycker jag.. Haha! Men dom äldre tyckte ju att det var intressant förståss. Sen for vi mot flygplatsen, och flyget var lite över 1 h försenad. Men vi kom oss till hotellet i Helsingfors iaf :)

Jag skulle ju berätta om olyckshändelsen med kameran. Ja, jag skulle gå mot hotellet. Också skulle jag lägga min kamera i väskan, så föll den i marken.. Den fick fnatt och det stod att alla bilder raderas, men när jag kom hem så fick min älskling den att fungera :') <3
Imorgon lägger jag in lite mobil bilder. Och senare när jag kommer hem så lägger jag in bilder från kameran :) Blev ändrade planer angående sverige också. Tror vi far på söndags kvällen. Men jaja, vi får se :)
Ha en bra kväll, kramiz!


Inga kommentarer: