lördag 14 juli 2012

Släkt träff

Yahuu! Kom tillbaka från släkt träffen för en stund sen. Mamma, pappa, Anna, Ville & Axel lämade där. Far väll efter dom ikväll antar jag. Mamma sa mellan 8-9. Så Jag tar det som halv 10? ;) Haha, nejdå. Men vet inte ännu vilken tid vi åker ner dit. Imorgon på morgonen så far ju jag och Pino mot Sverige. Kommer antagligen inte kunna blogga så länge jag är borta. Men lägger upp bilder och sånt när jag kommer hem :) Sitter i alla fall just nu vid köksbordet med en tönt. = Pino.
Han är riktigt sjuk idag, Haha! För en stund sen satt han och diggade till Katy Perry - The one that got away. Tyckte riktigt synd om honom när han var så blyg på släkt träffen, HAHA! <3
Vi försöker lägga in bilder på fb nu från hans I Phone, men hans 3G fungerar inte. så det går inte så bra. Haha, men ha en bra kväll alla :)


--> Perus bild

Inga kommentarer: