måndag 19 mars 2012

Hejsan!

Nämen hejsan! Sitter nu just i min säng och kom hem från skolan för en stund sedan. Måste säga att den här dagen har gått otroligt snappt fasst jag var hur trött som helst ju!
Fick nyss veta att jag kommer att sova ensam hemma från torsdag till fredag.
För Axel ska opereras på torsdag, och hamnar att sova på sjukhus en natt. Och mamma & pappa ska ju såklart också sova där så. Men, dom åker mellan halv 6 - 6 på torsdags morgon, så när jag kommer hem från skolan kommer Amanda att komma hit. Och jag har lovat mamma att städa hela huset, så jag ska se till att det är städat när dom kommer hem! Får se när hon far hem på kvällen då, men säkert vid 8 tiden kanske, om hon får. Så då blir det provläsning för mig, också inväntar vi fredagen med ett leende på lepparna! :DJa, på fredag är det ju skola då. Så kommer pino hit på kvällen, och sover här till söndag. Har inga andra planer för helgen, kanske det blir en hemma kväll? Eller så far vi till stan en stund. Vet inte när mamma och pappa kommer hem på fredag, men mamma sa att dom kommer säkert någon gång på eftermiddagen. Så vet ju inte vilken tid det blir men. Måste faktiskt erkänna att det kommer att bli ganska läskigt att sova ensam här i ett sånt där stort hus ju! :o Men mamma föreslog att jag skulle fara över till brorsan och sova, men det vill jag ju inte. Haha! Kanske jag ska snacka med min andra brorsa som bor in i stan så kan jag sova där. Då kan jag ju sova lite längre, för har ju inte mera än kanske 600 m till skolan i såna fall (:
Nu ska jag hur som helst städa mitt rum, sen ska jag laga mat och sen ut och springa. Ska se hur långt jag orkar i dett väder! Det är så gyttjit på vägen. Men vi får se hur det blir, hunden måste hur som helst ha lite motion.
Nu ska jag i alla fall chila iväg! Ha en bra dag, Peace out :)


Inga kommentarer: