tisdag 3 juli 2012

London

Hellu! Vaknade för en stund sen. Önskade att jag fick sova till klockan 12. Men så blev det ju inte, eftersom morgonmålet hade börjat där nere. Så var dit och tryckte i mig en smörgås, och sen for jag till datan med Axel. Idag bär det ju av till London då. Flyget far vell klcokan 5. Så vi börjar köra mot flygfältet en två tiden. Det tar ju typ 20 min - en halv timme att köra dit så. Vet ni vad?! :o
Nu kanske jag låter som någon jäv*a. haha, men jag tänkte dö imorse när jag inte hade någon hairspray :o Och jag hann inte duscha. Men ska nog hinna innan vi far in mot stan. Hoppas jag iaf!
Saknar min älskling, och saknar honom så sjukt mycket :( Fasst han var dum och ringde mig imorse halv 7, så älskar jag han ennu ;) Men ha en fin dag nu alla! Kram /S

Inga kommentarer: