tisdag 3 juli 2012

Helsingfors

Hejsan! Dom hade trådlöst internett här på hotellet i huvudstaden :) Har suttit i bilen och svettats i flera timmar. Och dåligt började jag må för en stund. Bättre blev det när pappa bjöd på en hamburgare. Nu just sitter jag här på hotellet i alla fall och imorgon bär det av till London. Har inte varit inne till hotell rummet ännu, eftersom vi gick och äta när vi kom hit. Imorgon blir det bara att gå och på i staden några timmar, och sen bär det av till flygplatsen. Hoppas att flygresan går bra, som jag skrev i förra inlägget så har jag ju aldrig flugit. Så jag är ju ganska rädd, haha! Men önska mig lycka till bara, så går det säkert bra :D Börjar bli lite mörkt ute nu, hoppades på att jag skulle hinna åka spårvagn ännu ikväll, men nej.  Har ju ganska många timmar på mig imorgon så. Haha, blir säkert spårvagn ganska mycket då. Runt 2 tiden på eftermiddagen så skulle vi börja köra mot flygplatsen. Klockan 5 åker väll flyget så :) Men nu har jag inte så mycket mera att skriva, så ni får ha en fin kväll nu bara/ S :)

                                     Sääärskiih, hihi! Ha en fin kväll alllaaa!


Inga kommentarer: