fredag 13 juli 2012

Haha!

Insåg att allt blev väldigt konstigt i förra inlägget. Satt och skrattade för mig själv när jag läste det. Beror antagligen på att jag satt och kollade tv på samma gång och tänkte inte alls på vad jag skrev :D
Men aja. Iaf, mormor och moster for hem för en stund sen, och snart blir det att åka iväg mot stan och hämta hem några familj pizzor, ska äta mig fet idag (Y)

 Imorgon som jag sa då så blir det ju släkt träff. Kommer bli runt 100 st. Gasch! Jätte mycket folk. Kommer antagligen inte vara där hur länge som helst heller. För jag och Pino måste hem och städa mammas och pappas bilen som vi ska låna till Sverige. Också ska jag packa. Eftersom vi ska åka på söndags morgonen.
Nu ska jag chila iväg, Tjao!!


                                 En sjukt underbar video på min pappa och min bror.. </3

Inga kommentarer: