tisdag 13 mars 2012

På G!

Tjo! Är rikigt aktiv nu. När jag kom hem från skolan började jag städa mitt rum efter att jag hade ätit (:
På samma gång jag höll på städa mitt rum tyckte mamma att jag kunde städa hela övranvåningen, eftersom det är bara jag som bor där, och håller det städat. Så då gjorde jag det. Känns riktigt bra nu!
Och varmt har jag det. Så jag ska springa ut på en 6-9 km länk nu och sen hem igen, kanske jag far runt stan, så blir det 12 km. Vi hade snö rugby (stavning?) på jumppan idag, också spelade vi fotboll i snön också, det var riktigt roligt måste jag erkänna! Och motion fick man (: Imorgon ska jag bara ta det lugnt, eftersom mamma och pappa ska till sejnäjoki med Axel och byta gips. Så Ida min lilla sötis kommer hit efter skolan.
Sen har jag ju ingen aning om när hon far hem, men det ska bli riktigt roligt hoppas jag :') Thihi.
Nu ska jag i alla fall springa ut innan det blir mörkare! Ha en bra kväll alla, skriver mera sen när jag kommer hem. Puss! :*

Inga kommentarer: