måndag 16 juli 2012

Facebook fungerar inte ;o

Damn, facebook fungerar inte på denna dator -.-' Fu! Ska vara social här nu istellet och komma på något att skriva. Haha! Skrev ju nyss av mig i förra inlägget, så är ganska tom just nu. Men ni får en lista istället som jag ska fylla i :)

Snabba frågor: 
Mössa eller hatt?: Mössa
Mjukisbyxor eller jeans?: Mjukisbyxor, helst.
Ragg eller förhållande?: Ett seriöst förhållande
Socker eller utan?: utan, åtminstone på sommaren
Barfota eller skor?: Barfota, denna årstid
Strings eller hotpants?: hotpants, haha.
Finland eller Sverige?: Finland
Mjölk eller limsa?: Mjööööölk <3
Laga mat eller baka?: Baka :)
Skratta eller gråta?: Skratta
Varmt eller kallt?: Varmt
Tattoo eller piercing?: Tattoo


Kärlek:
Romantisk eller oromantisk?: Vem vill ha en oromantisk kille? Men romantisk såklart :)
I ett förhållande eller singel?: I ett förhållande <3
Hur ska din kille vara?: Han ska vara lugn, men kunna ha kul också. Han ska kunna vara en som jag kan lita på upp till 100%, en som jag känner mig trygg med. Han ska vara romantisk & omtänksam. Söt såklart, och svärmors favorit ;) Haha, beskrev Pino nyss, men han är ju min drömkille så <3
Längre eller kortare?: Längre, helt klart,
Ska han ha Tattoo eller piercing?: Tattoo, piercing i ögonbrynet eller örat i såna fall :) Men helst tattoo.
Hur lång är din kille, om du har en?: Mellan 165 - 167 cm :)
Är han lugn eller sprallig?: Lugn, men är en jävel på att bråka om han kommer igång. Asså bråka på ett snällt sätt, typ skittla och sånt. Haha?!


Familj, livet:
Hur många syskon har du?: 5. Som är iliv. Och en lite tjej som dog i morsans mage när mamma var i 6 eller 7 månaden, för snart 6 år sen :/
Är du yngst?: Näj, näst yngst :) Axel är minst.
Hur gammal är dina föräldrar?: Pappa e 45, och mamma fyller 46 i augusti :)
Hur gammal är ditt äldsta syskon?: 25 :)
Är ni flickor eller pojkar? 2 flickor och 3 pojkar.
Var bor du?: I skogen ;) Utanför stan
Hur gammal är du?: 14
Vad jobbar du med, om du har ett?: Jobbar inte ennu :)


Svara ärligt:
Är du oskuld?: Haha, det där får ni lista ut själva. En privat fråga :)
Har du någonsin stulit?: Nope, har bara lånat när jag var liten ;) Typ lite lösgodis i affären och sånt, som jag provsmakade runt 4 års åldern.
Tror du på gud?: Jao, tror att han kan hjälpa och sånt. För han har hjälpt mig. Men vet ju inte hur han ser ut och sånt. Kanske inte alls är en människa? Haha
Har du någon äkta bästa vän?: Min pojkvän är en äkta bästa vän <3 Också har jag min söta Amanda :)









Inga kommentarer: