tisdag 3 juli 2012

Resan närmar sig

Tja! Om några timmar sitter jag i bilen på väg till huvudstaden Helsingfors. Sover där på hotell en natt så det inte blir så stressigt när vi ska med flyg imorgon till London. Kommer sakna alla mina underbara vänner, men mest av allt - killen <3 Är ju inte så länge bort, men ändå. Saknar Amanda & Johanna sjukt mycket, dom har jag inte träffat på riktigt, riktigt länge. Hoppas att flygresan till London går bra, har aldrig flugit förut, så jag vet ingenting om det. Men hoppas iaf att det går riktigt bra. Kram till er alla andra så länge jag är borta, hoppas ni får det bra. Ska se om jag kan blogga i London :) Kramisar/ S




                                 Gammal bild, but I'll miss u so fuc*ing much bby <3

2 kommentarer:

Johanna sa...

far du med din familj? du har säkert renn sagt vem du ska fara me, men de har jag glömt. ;) du ska ha de så bra! <3

Sara sa...

Jadå ja far me familjen å pappas kompis+ fru med tvillingarna deras :) Ja ska försök ha de så bra ja <3 <3