fredag 13 april 2012

Chill i stan

Heelluu. Sitter vid brorsans sambos jobb nu. Asså jag kollade fel, bussen far inte 25 över 2 utan den far 20 över 4. För den där som går 25 över 2 var typ under skolåret. Så kanske en skolbuss?! Eh, jag vet inte. Men jag har inget att göra nu. Så om en halv timme får jag gå igen till busshålls platsen. Skyndade mig enkom från skolan så jag skulle hinna, men nej. Det är ju fredagen den 13:onde, så kanske därför jag har lite otur. Fasst jag brukar ha ganska tur då, kanske det bara sket sig en gång. Hihi!
Hur som helst sitter jag och lyssnar på radio nu, kollar fb och skriver i bloggen. Mickan for till banken en sväng, så jag är här sälv i salongen nu just :) Sad but true. Tror inte Pino vet något om han inte läst mitt medelande, för han har typ på ljudlös nu, också har han timme. Så han ser det säkert först när han slutar. Juju, men hörni. Ska kolla klart på facebook nu och sen ska jag chila iväg.
Vet ni vad btw, jag får vakta salongen medans hon är till banken, hähä. Så om någon kommer får jag säga att ''hon kommer snart''. Läskigt. Men nu ska jag kolla fb då, gå på toan sminka mig klart och sen springa iväg till bussen. Ha en bra helg alla, puss & kram /S

                                       Smilet på bara, Kimo hela helgen! (Y) <3

Inga kommentarer: