söndag 1 april 2012

Fredag, Lördag & Söndag

Har tillbringat denna underbara helg med han jag älskar mest av alla personer! <3
På fredag var jag och kollade på när han spelade fotboll typ en timmen, sen var vi till kyrkan på kvällen, typ på någon bibelskola eller något såndant. När vi kom hem vid 8 tiden kanske? Så kollade vi film och ba tog det lugnt.
På lördag for vi och duscha från morgonen och sen for vi ut och gå en bit.
Var ganska trött, men kände direkt hur pigg jag blev när jag fick vara ute och ta frisk luft.
På kvällen kollade vi gladiatorerna och sen en film. Sovde en stund på eftermiddagen, så tror jag är lagom utvilad nu tills skolan imorgon.
Idag var vi i kyrkan och sen for vi hit till mitt :)
Så det har inte hänt så mycket i helgen. Men har ändå varit en riktigt bra helg!

Får ju påsklov på torsdag, thähä! Så den här veckan tror jag kommer vara ganska chill (a)
Har ju inte speciellt mycket att berätta nu från helgen för det har inte hänt så mycket :)
Nu just sitter jag bara i sängen här med en tönt brevid mig som trycker på ''radera'' knappen så fort jag skriver något, som han tror är fel.. Tss :)
Juju, men här kommer en bild från igår kväll! Pussss /S






                                                Jag älskareejjj :** <3

Inga kommentarer: