söndag 15 april 2012

Kväll

Hejsan! Sitter i sängen och är riktigt trött, klockan är halv 10. Och jag ska börja sova, så jag inte får en tung vecka nu igen. Har kemi prov på fredag (när jag fyller) så jag kommer inte ha mycket tid för bloggandet denna vecka som kommer. Passar på att säga det nu på samma gång som jag skriver mitt sista inlägg idag. Om jag varit dålig på uppdatering in i veckan så vet ni vad det beror på. Dom där filmklippen jag skulle lägga in, så går inte att överföra till Pino dator, för hans touch sak som han har här framme på datorn bara bråkar, så han ska fixa det i helgen när han kommer hit, då börjar det fungera igen. Och du kan jag överföra via bluetooth. Har ingen sladd heller, den är också sönder. Annars skulle jag ha överfört via den.
På fredag blir jag då fjortis, haha. Hoppas att det blir en riktigt bra dag! Pithanu ska inte till någon skola då, så han kommer tidigare hit. Eftersom han ska till Oravais hus från morgonen, dom ringde till honom idag och sa att han hade sökt dit som sommararbetare, så han ska dit och kolla. Så har han fixat sommarjobb åt sig.
Har också fått sommarjobb, hos mina bröder (a) Bonde 4life, javisst! ;)
Fick annars veta idag, att vi åker till London den 4 Juli och kommer hem 10:onde eller 11:te :)
Känns riktigt nice. Var på min 10 åriga kusins kalas ikväll med Axel och pappa till Bännes. Otroligt vad åren går snappt. Där träffade jag massa roliga folk, beställd samt en smörgås tårta av fammo tills mitt släktkalas på lördag :')
 Men hörni, nu ska jag börja sova. Ögona bara vimlar mig i huvudet. Natti Natti! Peace out :)

Inga kommentarer: