måndag 16 april 2012

Kemi.. kemi...Kemi, Snälla.

Halloj. Kom nyss hem från att ha varit på en 12 km promenad med hunden, joggade ca 3 km av alla dom där 12. Kan ju inte precis påstå att jag var riktigt pigg när jag kom hem. Och nu ser denna kväll ut såhär: Alltså jag är jätte trött, för igår hade jag mena fara och sova klockan 10, men somnade mellan 11 och halv 12. Sån är jag, och nu ligger den där söta kemi boken så fint brevid mig, så jag har ingen aning om hur jag ska orka läsa på det. Har bara läst 2 sidor ennu, och jag har ingen som helst lust för provläsning nu..
Men jag har inget val, för den här veckan kommer bli ganska stressig, eftersom jag har kalas/party på fredags kvällen från 7 - 11, och på torsdag måste jag städa hela övranvåningen samt fara in till stan och handla med mamma. På fredag har jag då kemi prov, party, och massa skit.. Ja, tisdag och onsdag skulle jag då behöva ha en såndär Jag - vill - verkligen - läsa - på - prov - dag vilket jag inte tror kommer bli av. Men nu tänker jag iaf öva ett varv igenom och sen tar jag natten, om jag inte somnar med boken i famnen..
Peace out då säger jag vell :)

Bjuder på denna cp:ga egopic, med fjortis miin och träningstopp innanför.

Inga kommentarer: