onsdag 4 april 2012

Yo! (a)

Tjena! Ligger i sängen nu, och har städat klart rummet tills syrran kommer hem. Känns riktigt skönt att ligga här när jag har nya sängkläder och allt ^^ Strömmen for klockan 1, och skulle vara bort till klockan 3 nästan, så den kom nyss tillbaka. Har inte kunnat vara på datan eller någonting. Eftersom Pino inte har någon acko till datorn, eller han har. Men den laddar inte. Så jag har bara i stöpseln i väggen, och om den dras ut så slocknar ju datan också.. Imorgon blir det skola för mig, kände mig ganska pigg imorse när jag vaknade, utsätt från att jag hade lite huvudvärk. Men fick sova till halv 12 i lugn och ro, så tror det var det som gjorde susen!
Som belöning av att jag har städat rummet sen klockan 1, ska jag nu slå på några avsnitt av Ghost Whisperer. 
Här under ser ni 2 bilder av rummet, den där hyllan som står där lagade Pino till mig på slöjd. Tror inte jag har nämnt det alls i bloggen, men tyckte det var jätte gulligt av honom. Ny lackad, gjord av pojkvännen, och inga skruvar som står ut här och där. Vilket det skulle ha gjort om jag skulle ha lagat den..
Haha, men ha en bra fortsättning på dagen alla! / S


                                       (Mobil kvalité på båda bilderna)

 Den här fina hyllan som jag nu har lagt lite saker på gjorde min gulliga kille till mig <3

Inga kommentarer: