tisdag 10 april 2012

Underbara onsdags morgon ..

Hejsan. Var och borstade mina tänder på wc nyss, också lade jag ner tandborsten, så kollade jag till sidan också så det ut som ett möss stod brevid mig. Så jag hoppad typ 1m till sidan och slog huvudet i väggen. Också kollade jag, nej. Ingen mus, nämligen skuggan av tandborsten -.-
Ja, ser ut som om att det blir en fin dag idag. Dessutom har det blåst så in i norden hela natten, så jag har inte sovit så bra. Och katten tänkte nyss skrämma livet ut mig. Jag fönade håret och satt i sängen, mitt i allt kom något från min säng (undersängen) också tog han i båda mina fötter, så skrek jag och ba ''Vad fa* var det där?!'' Så kommer katten bort där i från och kollar riktigt hotfullt på mig. Haha, jag blev as rädd!
Älsklingen gjorde nog min dag tror jag, fick ett sånt gulligt medelande av honom för en stund sen så. Oj vad jag älskar honom :') Hörni denna dag har jag nästan inga bra timmar. Förutom husa dom två första. Vilket jag kanske sa i förra inlägget?! Så tror jag ska springa ner nu och dricka någonting, och sen gå ut och vänta på taxin. Det gör ju inte denna dag speciellt bättre - DET REGNAR :o. Nåja, kommer ju sitta inhomhus hela dagen så. Men ha en riktigt bra dag alla, Kram! /S




 Världens snyggaste tröjja - I <3 MY BOYFRIEND, Hihihi :D



Inga kommentarer: