söndag 8 april 2012

Söndag

Hejsan. Sitte framför Lardels dator nu, och känner mig helt 4-ever alone. 
Alla andra är vid Hay Bayla på söndagsskola. Men jag hade ingen lust att fara med, för jag var skit sur på Pino, eftersom mina ''Blend'' skor, hade ett hål vi hälen, så tckte Pino att jag måste slänga dom. Men jag vägrade, för det var mina bästa skor, så som tack till det tog han i skorna och repade upp dom, så hålet på hälen är nästan ända upp till tårna. I Like it, det klär mig verkligen -.-
Så jag lämnade hemma då, och hans mamma och pappa var skit arg på honom för att han jorde mig arg och ledsen, muhahahaha. Ojda, men snart kommer den där söta flickan Johanna över hit och är social med mig. Saknar henne som vanligt. Emmi ska också till Kimo ikväll, hennes mamma & pappa ska typ till Vasa, så hon ska vara med sin kille. Ingen aning om vad som kommer att hända idag?! Förutom att jag kommer att vara arg på Pino hela dagen, han får försöka säga hur mkt gulliga saker han bara kan till mig, men han får mig aldrig att bli glad.. Eller, ja.. Det ser vi ju då (a) Men vet aldrig vad dendär tönten hittar på!
Men igår kväll hände det inget alls, kollade film med Wah Paw, Shee Shee, & Pino.
Också åt jag typ kyckling & ris, haha :) Ska springa till köket nu innan Johanna kommer, så hinner kanske jag också äta lite. Ha en bra fortsättning på dagen alla, Peace out!

             Bilden är lite gammal, och ursäkta på egopics i varje inlägg :')

Inga kommentarer: