måndag 2 april 2012

Some Shit


1. Är du singel?: Tror dom flesta vet att jag inte är :)
2. Är du dum?: Dum till sättet att vara, nej det är jag inte. Men om man tänker på något annat, så har jag bara otur när jag tänker ibland :')
3. lakrits eller choklad?: Choklad 
4. Födelsedag?: 20 april
5. Vem kramade du senast?: Axel
6. Vem pussade du senast?: Pithanu :)
7. Vem var du tillsammans med senast?: Haha, Pino?
8. Roligaste personen du vet?: Faffa <3 Haha :')
9. Vem såg du senast?: Mamma
10. Har du någonsin förlorat en vän?: Nej
11. En vacker person?: Amanda <3
12. En snäll person?: Emmi :')
13. En gullig person?: Ida :')
14. En med magrutor?: Pithanu (a)
15. När skrattade du senast och varför?: När Axel och mamma bråkade, haha! För att Axel har gips, också satt mamma och putsade hans fot, så sa han ''men slut seedan, he kliar!''  Så sa mamma ''Men slut ti kli, du kan få svamp tå!''  också Axel ba ''E do så domb så do tror att en fot sko kona bli en svamp?''.16. När grät du senast och varför?: Förra veckan på onsdag, för att jag bråkade med Pino lite..
17. Vill du ha ditt ex tillbaka?: HAHA, neeej!!
18. En du saknar?: Tänker säga två, Emmi & Pino <3
19. Hur många vänner har du på facebook?: 588, men ska rensa snart ^^
20. Din favoritfärg?: Rosa (a) Och typ vit :)
21. Nån du vill träffa?: Nu just? Emmi!
22. Är du kär just nu?: Nej, inte alls. -.- Haha, klart jag är. Hur kär som helst! :') <3

Inga kommentarer: