torsdag 29 mars 2012

FREDAG! :D

Ah, do you feel the feeling?! :D
Ända problemet är att det snöar, men det ska vi inte ta så illa upp av, utan lev livet bara och var glad att man får träffa killen idag. Och att man får matte provet ur världen (Y)
Tror det kommer vara en riktigt bra skoldag idag. Trots att vi inte har världens bästa timmar!
Dessutom är jag ganska pigg än så länge, så kanske det går snabbare då. Thihi :')
Vet ju tyvärr inte hur mycket jag kommer att uppdatera i helgen. Eftersom bara Pino's bror har en dator nu.
Pino har ju sin I phone, men den är så läskig att skriva på :'o
Tss, men vi ska se. Får säkert fara på Lardel's dator om jag vill så.
Ni ser ju om det hoppas upp några inlägg under helgen. Hur som helst ska jag börja söka mig ut om 10 minuter och vänta på taxin. Efter skolan då, så ska jag iväg in till stan gående (typ 4-500 m)
Och ja. Så ska jag se om Amanda vill komma med på Café med mig. Annars måste jag bara hitta på något sålänge jag väntar på bussen, som kommer 15.30. Så jag har ju lite av en timme som jag inte vet vad jag ska göra på. Men har ju mina vänner, och dom finns ju alltid där. Eller så går jag på marknaden med Amanda, Lina och typ Gi, kanske? En stund. Eller med Ida, Eme, Tanda och kanske någon ennu. Emmi tror jag inte kommer till stan före kanske halv 4-4, så vet ju inte om jag träffar henne idag. Men skulle vara kul, för jag saknar henne såhär mycket <3
Men hörni, hoppas ni får en lika underbar fredag som mig, Här kommer en såndär bild när man brukar få en kick av att det är fredag (a)

                                                 FREDAG, Damn amazing! <3

Inga kommentarer: