lördag 10 mars 2012

Dag 4 och 5 i samma


Dag 4. Min relation med vänner, familjen & pojkvännen. - Men relation med mina vänner är grymt bra. Har ju dom som alltid finns där för mig och som alltid går att snacka med, dom vet själva vem dom är <3
Men familjen är det nog också helt ok, men när man är i tonåren så är ju nästan allt jobbigt förståss, och man blir lätt sur också vidare. Så jag har ju nog dåliga dagar med familjen också, kommer ganska bra överräns med mina syskon, det är nästan bara Jona & Axel som jag bråkar med. Men aa, det blir nog bra när man blir äldre :)
Den relation jag har med killen är ju nog ganska bra. Nu just har vi inte en sån bra period, men det ska nog bli bättre hoppas jag. Och jag älskar ju värkligen honom, han finns alltid där för mig vad som än händer. I och för sig är det lite svårt för oss att disskutera/ bråka. För vi blir oftast båda arga, och när han blir arg så skiter han i totalt vad jag säger. Och han är ju från Thailand, så jag kan tänka mig hur svårt det är för honom att disskutera såna saker med mig, för han måste ju tänka först på sitt språk och sen till svenska, och han har ju bara bott här 4 år 20 mars, på den tiden har han nog lärt sig as bra svenska. Men hur som helst, han finns alltid där för mig, och det ser jag upp till. Älskar dig pino <3

Dag 5. Något ni kanske inte visste om mig. - Jag är as rädd för möss, gud vad läskiga dom är. Aa, också tycker jag inte om att röra andras strumpor, underkläder och sånt, om jag typ ska lägga det i tvättmaskinen. Isch!
Det finns inte så mycket jag kan berätta, men jag Älskar sommaren <3 Det är det bästa, när man får gå barfota också vidare :') Thihi! 

Inga kommentarer: