torsdag 8 mars 2012

Tjaouu, Sitter här i sängen och lirar lite gitarr nu, I love it <3
F*n vad jag längtar tills imorgon när jag ska va med Amanda, så får vi spela tsm (Y)
Hihi, här kommer en bild på hur min gitarr ser ut, tog den från google, för orkar inte fota någon själv nu :)
Fick den tills jag fyllde 13, så för snart ett år sen. Men vill ha en ny nu, en mkt bättre.
Fasst jag ska bara önska mig pengar tills jag fyller nu så det blir nog ingen gitarr. Killen lovade att köpa en system kamera till mig tills jag fyller, eller till julklapp det här året. Så det behöver jag ju inte lägga pengarna i, blir nog säkert massa shopping och sånt.
MEN, det är inte bara en gitarr jag vill ha. Jag vill också ha piercing i ögonbrynet. Men jag får inte för mamma.
Hur som haver, nu ska jag ba chilla, ha en fin kväll allesammans! :)
                                   

                                       Vill ha en sån jag :')
                                           Och nästan en sån har jag :)


Inga kommentarer: