torsdag 22 mars 2012

UppDatEriNg

aa, helloooo! Ligger i min säng nu just och Amanda for hem för en stund sen.
Tyckte jag var jätte duktig när jag lagade läxorna sådär tidigt :o
Haha, snart kommer brorsan in ur fähuset och då ska jag följa med honom in till stan och sova med han och hans flickvän inatt. Eller nä, jag ska sova på soffan! Hihi.
Hörni idag var skolan helt okej. Var in till HVC på matrasten och tog något prov, som det kommer svar på i början av nästa vecka :) 

Efter skolan kom ju den lilla hyperaktiva musen Amanda hit.
Hon varnade mig att hon inte är snabb på att städa, och ja. Det kan jag värkligen hålla med om!
När jag hade dammsugat, torkat dam & skurat vardagsrummet, köket & tamburen. Så var hon klar med Axels rum, Haha :)

Nu ska jag i alla fall kolla klart en film som jag började  på igår, och sen ska jag bara vänta på att brorsan ska komma. Kramizar :)
FREDAG IMORGON! Wiuh ;)

Bjuder på en såndär bild ni vet när man visar sin riktiga sida, hur söt som helst - Javisst!

Inga kommentarer: