onsdag 21 mars 2012

Be the one you are :')

Aaa, Be the one you are. Har grymt mkt träningsvärk just nu från handbollen igår. Så det är bara att kämpa på att försöka röra på benen. Men det tänker jag inte låtas ta det lugnt av! Snart ska jag gå ut och gå med hunden en bit, och sen ska jag hjälpa mamma med en sak :) Sen blir det nog läxläsning & film antar jag.

Missade sista timmen idag (finska) pågrund av att det kom en kvinna från ett annat land och berättade om hur det var när hon var tvungen att fly från sitt land när dom bombade där och hon hade en 7-8 månaders baby. Det var jätte intressant måste jag säga! Och hon kom med massa saker som man kom att tänka på efteråt.
Tyckte det var jätte hemskt, så jag fick tårar i ögonen flera ggr.. Usch, jag är värkligen glad att bo i ett sådant land där dom inte bombar.

Nu ska jag hur som helst hoppa in i mina träningsbyxor och fara ut på en liten länk med hunden, tror inte min träningsvärk blir bättre av det! Men jag måste bara komma ihåg att stretscha före & efter så..
Imorgon ska jag in till HVC på matpausen för att ta något test.
Och efter skolan ska Amanda hit, vilket jag tror jag har skrivit om redan? För att hjälpa mig med städning.
Har ju lovat mamma att städa hela huset när hon, pappa & Axel ska sova på sjukhuset torsdag - fredag.
Vet ju inte hur jag gör sen på kvällen om jag far till brorsans in i stan och sova, eller till farmor och farfars. Kanske jag stannar hemma också? Ingen aning. Men skulle vara ganska kul att fara till farmor och farfars, för har inte sovit där sen nångång i somrast tror jag. Och dom har ju inte heller så många år kvar, så tror dom skulle vara riktigt glad om jag kommer dit :)



Inga kommentarer: