torsdag 15 mars 2012

FREDAG tomorrow (Y)

Tjao! Asså jag är lixom SÅHÄR glad nu :D Imorgon är det fredag och det kommer ba vara en chill dag i skolan. För dom flesta ska till Lappo & Takkovouri och ränna. Men jag valde att lämna i skolan, så vi är några elever som lämnar där.  Ska åtminstone umgås med Amanda och Lina hela dagen, och Johannes sa att han skulle joina oss i skiderspåret, men kära kusin. Du skämmer ju ut mig ;o
Hihi, efter skolan ska jag hoppa i duschen byta kläder snappt och sen hämtar vi Ida & Emmi till stan. Sen kör mamma oss till Kimo. Också ska jag spendera hela helgen där :) Såååå glad är jag!
Amanda for hem vi halv 8 tiden, och vi har typ ba kollat film och plockat ihop Samiras grejjor.
Vi har också ätit mycket söt saker och mammas kommentar lät sådär :
- Men jessus! Ni äter ju varannan minuut..
Jaa, jag kan ju säga att godis skålen som var nästan halv full i mitt rum är nästan tom nu. Bara för att jag sa till Amanda att hon ska kolla genom vilka kläder hon tycker jag ska ha imorgon, ja hon ville ju ha belöning för det då. Så hon fick äta mitt godis, aws!
Vet inte riktigt hur det annars kommer se ut i helgen. Johanna ska till Kumoo's tror jag, så vi ska minsann prata. Vi har inte träffast på mins 3 veckor nu, och jag saknar henne som bara vad! Också kommer jag till Pithanu's typ 20 minuter innan han kommer hem, så ska säkert sitta och kolla tv med hans pappa och små systrar då (:
Men tror nog det här kommer blir riktigt bra! Har bara en stor känsla av att jag int kommer kunna skriva på bloggen på hela helgen om jag inte använder Pino's I phone, men den är så svår att skriva på..
Vi ska se (: Men nu tror jag att jag ska se en film och sen sova. Natti!

                                      SÅHÄR GLAD ÄR JAG! :'D

-- > http://www.youtube.com/watch?v=4qQCx9mxV9g&feature=relmfu Jason Derulo <3

Inga kommentarer: