onsdag 14 mars 2012

Perfekt kväll!

Ida for hem för en stund sen, och vi hade riktigt roligt och chill före hon for.
Skolan var vell helt okeij idag förutom att vi hade finska sista timmen och det var tråkigare än tråkigst..
Hur som helst, läste nyss Emmis blogg och hon hade skrivit om mig, blev så sjukt tårögd! <3
 Emmi - Själv är du en hur bra vän som helst. Om vi inte skulle ha träffast i somrast så skulle vi säääkert ha träffast nu.
Du finns alltid där för en, och betyder sjukt mkt för mig. Du är en av dom 4 som går att prata om allt med. Och jag litar på dig upp till 110 %! Du är en sån vän som alla vill ha, du är hur sjukt snäll som helst. Har as bra humor, du är gullig, smal och omtänksam. Och du har alltid dom där svaren man letar efter. Love you, hoppas vår vänskap håller för alltid! <3


SARA!

Jaa-a höödu van ska man böri? o..o
Nå vi kan ju byri me Sommarn 2011 tå träffa jag te å Mattu fösta gango!
Ni va ti roligast jag känder ni ba hoppa åpå och kom på en massa saker vi sko gö :D
HA HA jag minns tå vi satt på handee bänkin å vänd an tå didee snygg kom i handee bilin hahaha he er he fösta minni jag har me te :)
Men tå finns även mejjr! Due en sån som man verkligen int vill mist! due jättesnäll,snyyg å du finns ALLLTI tär fö eijn! kommber me bra svare om man frågar na åv de! due så jättehjälpsam å finns tär fö kompisa din du e eijn åv di bästa jag känder! å vill aldri mist vår vänskap! du finn i mitt <3 livet ut! <3


2 kommentarer:

Emilia sa...

Ääääääääh Sara nu gråååter jaaaaaag OMFG due ju som såå iiih jag har int orden fö dejjj o..o du e den bäästa som finns! <3<3 älskar dejj sjuukt mycke! <3 :*

Sara sa...

Va gulli due <3 Älskar dig också!