måndag 5 mars 2012

Till min sötis Amanda!

42 frågor om en bästavän

1. Vad heter hon? Amanda 
2. Hur gammal är hon? 13, fyller 14 i år (:
3. När träffades ni sist? Idag
4. Vad har hon för hårfärg? Blond
5. Brukar hon färga håret? Nej :)
6. Vilka färger har hon haft: Bara blond
7.Vad har hon för parfym? Puma ^^
8. Är hon galen? Aa, helt crazy!


9. Vad är erat första minne? Första dagen i förskolan för 8 snart 9 år sen (:
10. Har ni många minnen ihop? Går inte att räkna!
11. Vart bor hon? I jutas :)
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Näe, inte ennu. Men om några år drar vi ;)
13. Är du avundsjuk på henne? Haha, säkert finns det något :)
14. Vad heter hennes syskon ? Matilda & Vendla :)
15. När träffades ni första gången? 16.8 -03
16. Hur träffades ni? Vi gick i samma förskola :)

17. Vad går hon i för sporter ? Hon rider
18. Vad kan hon göra på helgerna? Hon brukar sitta hem och spela Mario, haha! Eller så är hon ut med några vänner, ganska länge sen va var med varann på någon helg faktiskt ..
19. Göra efter skolan? Fa hem, och på måndagar på gitarr kurs :)
21. Har ni pussats? Ofc!

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? aaadå! :)
23. Har hon fräknar? Nej
24. Har ni kollat på film någon gång? miljon tals gånger
25. Har ni bråkat någon gång? Joda!
26. Har ni sovit i samma säng? Yup :)
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Hahahaha! Joo :'D
28. Har du sett henne gråta? Många ggr :)
29. Vad gjorde du då? Tröstade henne, jag också brukar börja gråta..
30. Har du sett henne vara riktigt arg? hahaha, joooo! :D
31. Har hon sett dig gråta? Många ggr :)
32. Vad ska ni göra i sommar? Uij, vi ska simma, cykla till kimo & ja, chilla, sola, snacka, drömma oss bort, sakna varandra, och sånt bästisar gör :')
33. Har hon svikit dig någon gång ? Nope, bara sårat..
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Never! :o Haha, nejmen varje kväll typ (:
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Går inte att beskriva med ord. Vi har redan bestämt oss för att dö tsm, om hon dör så brister mitt hjärta i tusen bitar. Och jag dör själv, åtminstone inombords. Älskar henne så sjukt mkt. 
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Hope so! Eller jag behöver inte hoppas, för jag vet svaret redan!
37. Älskar du henne? Så himla mycket!
38. Vad är det bästa med henne? Hennes humor! :'D Och hela hon är perfekt! <3
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Ingenting.
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Haha, vi skulle åka utomlands och shoppa som fan! Så ja, också skulle jag typ köpa något till henne som hon velt ha läääänge! :')
41. Hur ser hennes klädstil ut? Som min, haha :)
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Hon får vell göra som hon vill. Bestämmer inte jag :)

Inga kommentarer: