onsdag 7 mars 2012

Skola

Hejsan. Hade 20 minuter över nu i morrn, för jag steg upp runt 7 så (:
Men, jag sov inte alls bra med min bettskena inatt. Det tog jätte sjukt i tänderna ju :o
I alla fall, jag var jätte trött när jag vaknade, men nu är jag ganska pigg. Var och duschade så kanske därför ^^
Den här veckan har gått jätte snabbt måsste jag medge! Det brukar inte gå sådär snabbt.
Med tanke på att det är fredag redan imorgon. Och säkert går helgen lika snabbt då också..
Men jag kommer ju få en rolig helg i alla fall, hihi! :D
Vi ändrade på våra planer, så jag far till hennes imorgon efter skolan, sen mot kvällen far vi och äta pizza. Också kommer mamma efter oss till stan, också sover vi vid mitt. Så far hon hem på lördag.
Tror jag i alla fall, om jag förstod det rätt. Så kanske jag hinner vara med Pino på lördag till söndag. Annars skiter vi i det också far jag till hans fredagen efter (:
aaa, men nu ska jag i alla fall till skola, hoppas alla får en bra dag! Kram :') <3


Inga kommentarer: